סדנצחוק או מסיבצחוק  052-8803193 ....חחחחחחחחחבל על הזמן

מעל 1500 הופעות ברחבי הארץ...     הופעה בתוכניות טלויזיה רבות...        בעלת צחוק מתגלגל
רותי חי חזקה ביוגה צחוק Ruti Hai
מנחה איכותית בתוכניתה הבלעדית, המיוחדת והעשירה באהבה ללא תנאי.

  
זוכת הפרס הבינלאומי "שגרירת הצחוק" ברלין 2006
שניתן לכ-100 מנחים מרחבי העולם ע"י ד"ר מאדן קטריה ממציא השיטה, בכנס שנערך בברלין בשנת 2006
וזאת על תרומתם לקידום היוגה צחוק ברחבי הארץ והעולם

בעלת נסיון עשיר ומוצלח של הנחיית סדנאות ומסיבוצחוק מצחיקות וחוויתיות ברחבי הארץ...

המפגשים האחרונים היו  ביום האשה לנשות אשקלון, לנשות חייפה והסביבה במתנס נשר, במצפה הימים לסוכנות הביטוח 'חיש", יום הולדת לאשתו של יועץ ארגוני מוכר, בבית חולים שערי צדק מול רופאים אחיות ומבריאי סרטן, בפני כ-60 שופטי בית דין לעבודה מרחבי הארץ בראשות הנשיאה הגב' נילי ארד, מסיבת יום הולדת משפחתית שארגנו הבעל והילדים לאשה ולאמא שהם אוהבים במודיעין.....לקבוצת מפקדים בכירים ביותר מאחת מחיילות צה"ל......ועוד מפגשם רבים וטובים.....
הופעות טלויזיה רבות ב....
משחק בסדרה "הכל דבש" עונה שניה פרק 3,  ערוץ 10, ערוץ 2, ערוץ 24, בתוכנית של יאיר לפיד, פרופ קראסו, חנה לאסלו, דידי הררי וגיל ריבה,היכל התהילה, אורנה דץ ובקרוב בשתי תוכניות טלויזיה מוכרות,,,(26.3.13)

גם מצחיקה, גם מרקידה, גם שרה, גם מתקלטת, סוחפת ואנרגטית באה מאהבה ובאהבה
ומעבירה מפגש חוויתי שהוא הרבה, הרבה מעבר לצחוק...

מתאים לימי כיף וגיבוש, כנסים וארועים, מסיבה משפחתית "פסק צחוק משפחתי", מסיבת רווקים ורווקות, הכנסת כלה מהמקווה, מסיבת עלייה לתורה לחתן בר מצווה, מסיבת גירושין, מסיבת יום הולדת,  מפגש נשים, מפגש חברים, מפגשים אחד על אחד....
המלצות כמה שתרצו לכל סוג ארוע......איך אני אומרת תמיד לא טוב אל תשלמו.....
ביננו...לא היה אחד שלא שילם ואפילו הוסיף....תודה אלוהים על המתנה
שווה את קול הצחוק והשמחחחה..מה צריך יותר?
052-8803193 וכבר תתחילו לצחוק   077-7803193   כי מוכרחים להיות שמחחחחחחחחח

עובדת בימים א - ה' בכל שעה משעות הבוקר המוקדומות....במהלך היום והערב
 יום ו'  פעילות אחרונה  ב- 1600.......  ובמוצ"ש החל מהשעה 1800


נכללת ברשימת הספקים המוכרים במשרד הבטחון מס' ספק 11009411
 
Hebrew  |  English  |  Russian  |  French  |  Arabic  |  Danish  |  German  |  Spanish  |  Italian  |  Japanese  |  Lithuanian  |  Portuguese  |  Serbian  |  Swedish  |  
לצחוק עם רות חי - ברחבי הארץ  |  חוק חיוך חובה לזכרה של אתי זהבי ז"ל  |  לקוחות שחוו את חווית הצחוק איתי ויצאו עם טעם של עוד...  |  מכתבי תודה שמרגשים אותי כל פעם מחדש  |  לוח הופעות  |  הבחירה הנכונה ל"משפחה צוחקת" מסיבות ימי הולדת, מסיבת רווקות ורווקים, למפגש חברים, לגיבוש עובדים במקומות העבודה בימי כיף וכמובן לגיל הזהב. ...האורחים יודו לכם על החוויה בהנחייתי שתשאיר טעם של עוד.  |  

מונה:




  יוגה צחוק - יתרונות

דף הבית >> יוגה צחוק >> יוגה צחוק - יתרונות
יתרונות היוגה צחוק
 
יתרונות היוגה צחוק ללא סיבה יכולים להיות מתוארים כקרחון. הדבר הברור הוא שלא ניתן להתעלם ממנו, כי הוא נראה לעין.
עובדה זו מייצגת כ-20 מתוך היתרונות הנזכרים לעיל ומשפיעה על מצבו הפיזי של הגוף. והנה מה שנמצא מתחת לקרחון.
יתרונות רגשיים, נפשיים ורוחניים
יוגה צחוק היא תכנית ניווט חדשה העוזרת לך לנווט בדרך החיים ולהישאר "למעלה".
 
צחוק מקל עלייך להסתדר בחיים ובאתגרים שהחיים מציבים לך.
·        צחוק מציב אותך מיידית בזמן ההווה האמיתי. היכולת לחיות את החיים במלואם ולחוות את "רגע ההווה" היא בעלת חשיבות עליונה כי זהו הרגע בו אנו חווים שמחה.
·        אנשים אשר צוחקים אינם מודאגים כמו אנשים אשר לא נוטים לצחוק, ולכן נהנים יותר מהחיים. הצחוק גורם לנסיבות החיים שלהם להראות פחות רציניות ולכן נסבלות. גישה עליזה לחיי היום יום היא המפתח לבריאות. מטלות היום יום פחות מכבידות עלינו כשאנו משלבים בהם צחוק. אנו לא תמיד נהנים בחיים, אך ההנאה שלנו מעצימה תוך כדי צחוק מאשר ללא צחוק בכלל.
·        צחוק עוזר לנו להתמודד עם אתגרים וקונפליקטים בחיים בצורה טובה יותר, כי הוא מספק לנו פרספקטיבה טובה יותר לחיים. הצחוק "מכווץ", מקטין את כאבי חיי היום יום. מסתבר שהם לא כל כך מהממים כפי שהם נראים לנו. הצחוק מביא אותנו למצב בו אנו חשים עליונות בהתמודדות עם מצב מסוים מכירים במצב זה ו"מטפלים" בו בקלילות ובמודעות המתאימה ל"טיפול" בקושי הזה, מבלי לתת לא להשתלט עלינו. לרובנו יש את הנטייה להקדיש יתר תשומת לב לבעיות בחיינו עד שהן תופסות חלק נכבד בחיינו. אם אנו מסוגלים לצחוק על דברים "רציניים", "כבדים", הם פשוט לא יהיו "רציניים וכבדים". כל התכונות הלא חיוביות של אנשים אתם אנו בקשר יום יומי בחיינו, לפתע נראות פחות בעלות חשיבות ונסבלות לחלוטין כשאנו מסוגלים לצחוק עליהן. אנו אפילו מסוגלים לשכנע את עצמנו שהתכונות הנ"ל חביבות עלינו, ואנו רואים אותך ביתר הבנה וחיבה.
·        צחוק גורם לנו תחושה טובה מכיוון שהוא מפחית את שלושת הרגשות הכואבים ביותר שלנו (פחד, כעס ושעמום) ע"י שחרורנו מהם. שחרור זה מונע וגם עוצר קונפליקטים, מקל על מתח, ועוזר לאנשים להבין בצורה טובה וחיובית יותר את נקודות המבט של האחר.
·        צחוק עוזר לנו להתמודד עם בעיות בדרך טובה יותר. כאשר אנו בוטחים במישהו אנו מוותרים על ההגנות שלנו. מכיוון שצחוק גורם לנו להיפתח ומאפשר לנו להיות פגיעים, אנו מוכנים יותר לקבל שינויים. אנו לא צריכים יותר לרשום נקודות לטובתנו על דברים טובים שעשינו או גרמנו לאחרים. אנו סוטים מהמקובל ואפילו לא אכפת לנו. צחוק גורם לנו לקבל פגמים בצורה אחרת ואנו נהנים לתת יותר מאשר לקבל. צחוק "מרים אותנו למעלה" ונותן תחושה של "כיף לחיות". אתה חווה תחושת ריחוף הנקראת רוגע. תחושה זו גורמת לנו ליהנות יותר בחברתם של אנשים אחרים ולהרגיש משוחררים.
·        יוגה צחוק מפתח עליצות, לא שמחה. בניגוד ל"שמחה", "עליצות" היא מחויבות ללא תנאי, ליהנות למרות בעיות אפשריות העומדות בפנינו במשך החיים. עליצות היא בראשונה תופעה פיזית. "אתה מזייף אוותה עד שהיא הופכת לחלק ממך". ההחלטה יכולה להגיע מהמוח אך התהליך הוא פיזי. זאת בגלל שהגוף והמוח קשורים בקרבתם אחד לשני. בזמן שאתה "עושה טוב" מן הסתם אתה גם "מרגיש טוב". תנועתיות יוצרת רגש. כשאתה עליז או "עושה טוב" למישהו, הכימיה בגופך משתנה, ויוצרת את ההוויה הבריאה.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ע"מ 16
צחוק בונה ביטחון עצמי.
·        צחוק גורם לנו להרגיש בטוחים יותר, ומפחית לנו מצבי מבוכה.
·        כשאנו גורמים למישהו לצחוק, הוא נותן לנו לחוש שנונים.
·        צחוק גורם לנו להרגיש בנוח בכל מצב. הוא גורם למבוכות מהעבר וההווה להתפוגג.
·        צחוק משאיר את הדאגה מאחור, לכולם. אנו לא מסוגלים לצחוק ולדאוג באותו הזמן. כשאנו משתחררים מדאגה (תוצר של המוח) בעזרת הצחוק, האהבה שלנו (שבאה מהלב) צפה על פני השטח ואנו מסוגלים ליהנות ממנה בצורה מלאה.
 
צחוק הוא מיומנות חברתית השומרת על קשר בידורי.
·        צחוק מפריע למאבקי כוח. זה קשה מאוד להיות מעורב בקונפליקט כלשהו עם מישהו כשאתה צוחק. כשאנשים נכנסים למצב של מאבקי כוח ומאפשרים לעליזות לברוח, הם מאבדים קשר עם הצחוק העצמי שלהם ועם האמונה שלהם בחיים ובאנשים אחרים. זה מוביל למעגל מרושע וירוד שאינו מביא תועלת לאף צד. הוא גורם לנו להתמקד בצרכינו העצמיים, ולגשש באפלה. מתעניינים בצרכי האנשים מסביבנו אך ללא נטייה להיפגש עם אותם אנשים.
·        צחוק גורם לנו להיות יותר פתוחים אחד כלפי השני מכיוון שהוא יוצר הרגשת ביטחון והכול נראה פחות נורא. הצחוק מאפשר לנו לבטא את עצמנו בבהירות יותר כי אנו חושבים בצלילות בזמן הצחוק.
·        כשאנו צוחקים עם אחרים, אנו בעצמנו מצחיקים ואנו משמשים כחברה טובה. מנות קבועות של צחוק ומשחק נותנות תוצאות של להיות מאוהבים במשך תקופת חיינו.
·        צחוק ללא סיבה גורם לנו להיות יותר נאהבים כי הוא מצמצם את הצורך שלנו להשיג ביטחון עצמי, ע"י "ניתוח" ו"שיפוט" אנשים אחרים.
·        כשאנו צוחקים על אחרים, הביקורת נוטה להיעלם. אנו מאפשרים להם להיות הם, עצמם, ליהנות מחברתם בזכות הצחוק.
·        צחוק מפיל את החומות האינסטינקטיביות בין אנשים וגורם להם להאמין איש ברעהו. הפחדים המושרשים בנו כלפי אנשים אחרים נובעים מהעבר. אנו מאבדים פחדים אלה בזמן שאנו צוחקים וחווים את ההווה.
·        צחוק הוא הדרך לאהבה ללא תנאים. אהבה הבאה מהנפש היא תנועה בכביש דו סטרי ("אני אוהב" / "אני שונא" ומה שביניהם). אהבה מהלב היא רחוב חד סטרי: "אני אוהב, אוהב, אוהב". כמו כן התכונות המקשרות של צחוק גורמות לנו להרגיש כזאת קרבה רגשית שאנו רוצים להרגיש גם קרבה פיזית ונפשית. זהו משהו עמוק יותר מסתם ביולוגיה. זהו חלק ממסתרי הצחוק שעדיין לא נפתרו.
·        לצחוק עם אחרים שומר על כבודנו – הצורך ביחסים והאנשים המעורבים ביחסים אלו.
 
צחוק ללא סיבה מפתח את חוש ההומור שלנו ועוזר לנו להגיע ליותר צחוק בחיינו.
לצחוק בקבוצה ללא סיבה עוזר לנו בהדרגה לשבור את כל המעצורים הנפשיים, ומחסומים נפשיים אחרים, אשר נוצרו על ידינו" ע"י הורינו וע"י החברה. כאשר מחסומים אלו הוסרו, הפוטנציאל האינסופי לצחוק נפתח באופן אוטומטי וחוש ההומור נכנס לפעולה.
 
פתיחת פוטנציאל אינסופי דרך הצחוק. לכל בן אדם יש את הפוטנציאל לבצע ולהשיג כל דבר שיחפוץ בו, אך רוב כוחו לא מנוצל ורדום. מוח האדם מחולק לצד השמאלי וצד הימני. הצד השמאלי אנליטי, הגיוני, מחושב ועסוק בללמוד מיומנויות חדשות. יכולת הצד השמאלי מוגבלת. אתה לא יכול ללמוד מעבר לגבול מסוים.
הצד הימני "מתעסק" באינטואיציות, דמיון, המצאה, מוזיקה, אומנות, יצירתיות, מדיטציה וריפוי. היכולת של צד ימין אינה מוגבלת. אחת מהדרכים הקלות לגרות את הצד הימני היא עליזות. כשאתה עליז, אתה הופך להיות יצירתי יותר ובעל דמיון. תכונה זו תגרום להיפתחות הפוטנציאל הבלתי מוגבל שלנו.

הבעיה של רובנו היא שאנו לא מסוגלים להיות שמחים כל הזמן עם כולם. מועדון צחוק הוא במה אידיאלית המספקת הזדמנות להיות עליז בקבוצה ללא תחושת מבוכה.
 


          חשוב 
 
יוגה צחוק מקדם את הטוב שבטבע האנושי. צחוק ללא סיבה מגיע מפעילות המוח הימני ולכן "עובד" ללא הגיון וללא "ניתוח מצב". הוא לגמרי ובצורה נהדרת יוצא מכלל שליטה כי זהו לא תהליך הגיוני. זהו תהליך פיזי טהור שלא זקוק לתמיכה מוחית (הגיון, חוש הומור או אמונה בשמחת חיים). הוא מקדם את קולו הבלתי נשלט והבלתי נכנע של הלב/הנשמה/האני הרם שלך המבטא ומוחה כנגד כל התכונות הפנימיות של טבע האדם.
זהו מצב מוחי-גופני בו הרגשות הדומיננטיים הם הנאה, שלום, אהבה ושמחה ולכן מצב זה מקנה הרגשת רעננות, בריאות ואושר.
 
צחוק משנה את "מי שאנחנו" לטובה.
בני אדם הם יצורים בעלי הרגלים. מה שאנו חושבים על זהותנו או "מי אנחנו" זו סדרה של התנהגויות מלומדות או "מה אנו עושים". תרגול סדיר של יוגה צחוק עוזר לתכנת מחדש תגובות שליליות לחיוביות (כמו ויכוח תוך כדי צחוק, צחוק מול חיוב בסכום גבוה של כרטיס האשראי).
אף עובדה של נשמטת מחשיבות האירוע, חוץ מתגובתנו לאירוע. אנשים שהגדירו עצמם כביישנים, גילו שהם נואמים אסרטיביים בציבור. אנשים חסרי סבלנות ואשר נוטים לכעוס במהירות, לומדים לשלוט על מצבי הרוח שלהם ולהפחית את כעסם ע"י "צחוק מהמצב".
 
היתרונות הפיזיים של הצחוק
מחקר הראה שצחוק הוא בעל ערכים הגנתיים ומרפאים.
 
צחוק עוזר לנו להיות בריאים, ע"י העשרת הדם באספקת מרובה של חמצן, עורק החיים של מערכת הגוף שלנו. לפי מדע היוגה, אנרגיית החיים (פרנה) זורמת דרך הנשימה. ע"י נשימה מווסת ועמוקה אנו מסוגלים להגדיל ולהרחיב את בריאותינו.
בעזרת תכנית של 20-30 דקות המוצעות ע"י מועדון הצחוק, המשתתפים חוזרים לביתם עם המנהג הבריא של נשימה עמוקה לפחות במשך 10-20 פעמים ביום. עובדה זו מגבירה את קיבולת הריאות ומעשירה את אספקת החמצן לגוף.
 
קרא מה דעתם של המומחים על חשיבות החמצן: חסר (ע"מ 18).
 
צחוק מביא לסילוק ההשפעות השליליות של לחץ, שהוא הגורם המרכזי כיום הגורם למוות.
יותר מ-70% מהמחלות כמו לחץ דם גבוה, מחלות לב, חרדה, דיכאון, שיעול ממושך והתקררויות, אולקוס מתמשך, נדודי שינה, אלרגיות, אסטמה, בעיות נפשיות, כאבי ראש, כאבי בטן ואפילו סרטן – לכל התופעות הללו קיים קשר ללחץ.
צחוק עוזר לנו לחזק את המערכת החיסונית שהיא המפתח לבריאות האדם.
 
יתרונות נוספים:
·        פיקוח על יתר לחץ דם ומחלות לב. בזמן שקיימות מספר סיבות לכך: תורשה, שומן, עישון ושימוש מופרז בשומנים – לחץ הוא אחד הגורמים לתופעות אלה.  צחוק בהחלט עוזר לשלוט על לחץ הדם ע"י הקטנת שחרור ההורמונים הקשורים ללחץ והבאה למצב של רוגע.
·        העלאת הכוח הפיזי – אספקת חמצן מוגברת.
·        הקלה על כאבים ומתן הרגשת בריאות ע"י שחרור אנדרופינים, הורמונים נוגדי כאב הקיימים בגוף האדם.
·        סם יעיל נגד דיכאון, חרדה, ואי תפקודים פסיכוסומטיים: צחוק מגביר את ייצור הסרטונים, חומר אנטי דכאוני-טבעי.
·        מספק עיסוי פנימי מצוין למערכת העיכול ומגביר את אספקת הדם לאיברים פנימיים חשובים כמו הכבד, הטחול, התוספתן, הכליות והבלוטות בסמוך לכליות.
·        מבטיח שינה טובה ומפחית נחירות, זאת מכיוון שצחוק מועיל לשרירי הגרון ולחוש הטעם.
·        מביא למבט זוהר בפניך ולזוהר בעיניך עם מעטה דק של דמעות אשר מגיעות משק הדמעות בזמן הצחוק.
 

 

 

 

 

 
לייבסיטי - בניית אתרים